Onthulling innovatieve productielijn De Hoop Mengvoeders
De nieuwe verhittingslijn van De Hoop Mengvoeders is letterlijk 'Hot News' en de Dutch Poultry Expo was een mooie gelegenheid voor de introductie van de innovatieve productielijn. AgriCommunicatie ontwierp een opvallende beursuitnodiging voor pluimveehouders die tevens het thema (hygiëniseren van mengvoeders) onder de aandacht brengt én De Hoop presenteert als vooroploper in de mengvoersector. 1+1=3. Vorm en beeld lichten een tipje van de sluier op, toveren een glimlach op het gezicht van de ontvanger en prikkelen de nieuwsgierigheid van de lezer. Een technische animatie in de beursstand bracht de nieuwe verhittingslijn tot leven. Het 'Hot News' bracht vermeerderaars en pluimveehouders (dan ook) in groten getale naar de beursstand.
Communicatiestrategie
Positioneringsstrategie, reputatiestrategie, fanstrategie, belevingsstrategie, storytelling
Specialisme
Evenementen