Cookies Deze website maakt gebruik van functionele, analytische en tracking cookies. In ons cookiebeleid leest u hier meer over. Door op een link op deze website te klikken, stemt u in met het gebruik van cookies.
Ons werk

Samen met onze relaties hebben we de afgelopen jaren een keur aan communicatieprojecten en middelen gerealiseerd.
Een greep uit ons werk. 

'Hot news' trekt pluimveehouders naar beursstand

Onthulling innovatieve productielijn De Hoop Mengvoeders

De nieuwe verhittingslijn van De Hoop Mengvoeders is letterlijk 'Hot News' en de Dutch Poultry Expo was een mooie gelegenheid voor de introductie van de innovatieve productielijn. AgriCommunicatie ontwierp een opvallende beursuitnodiging voor pluimveehouders die tevens het thema (hygiëniseren van mengvoeders) onder de aandacht brengt én De Hoop presenteert als vooroploper in de mengvoersector. 1+1=3. Vorm en beeld lichten een tipje van de sluier op, toveren een glimlach op het gezicht van de ontvanger en prikkelen de nieuwsgierigheid van de lezer. Een technische animatie in de beursstand bracht de nieuwe verhittingslijn tot leven. Het 'Hot News' bracht vermeerderaars en pluimveehouders (dan ook) in groten getale naar de beursstand.

Communicatiestrategie

Positioneringsstrategie, reputatiestrategie, fanstrategie, belevingsstrategie, storytelling

Specialisme

Evenementen

 

Sectoren & Expertises

Pluimvee
Pluimvee
Agribusiness
Agribusiness
Creatief concept
Creatief concept
Content
Content
PR
PR
Communicatie- management
Communicatie- management
Evenementen
Evenementen
Hot news trekt pluimveehouders naar beursstand
Terug naar overzicht