Cookies Deze website maakt gebruik van functionele, analytische en tracking cookies. In ons cookiebeleid leest u hier meer over. Door op een link op deze website te klikken, stemt u in met het gebruik van cookies.
Ons werk

Samen met onze relaties hebben we de afgelopen jaren een keur aan communicatieprojecten en middelen gerealiseerd.
Een greep uit ons werk. 

Marktonderzoek als basis voor communicatiestrategie

Naamsbekendheid van Megalac vergroten

De afzet vergroten binnen een markt met gevestigde namen, waar begint u? Met welke strategie versterkt u uw positie? AgriCommunicatie dook in de wereld van voedervetten en onderzocht voor het Engelse bedrijf Volac Wilmar onder 1000 melkveehouders hoe het gesteld stond met de naamsbekendheid van pensbestendig vet Megalac. Het resultaat van dit marktonderzoek bracht waardevolle input voor de communicatiestrategie. Het marktonderzoek stond aan de basis van een succesvolle campagne met een nieuwe website, twee goed bezochte persbijeenkomsten, opvallende banners en advertorials, een beursstand met stopping power én steeds meer tevreden gebruikers. Zo groeide Megalac in enkele maanden tijd van onbekend naar sterk merk.

Communicatiestrategie

Positioneringsstrategie, contentstrategie

Specialisme

Merkvoorkeur, pers en publiciteit

 

Sectoren & Expertises

Rundvee
Rundvee
Agribusiness
Agribusiness
Strategie
Strategie
Content
Content
Pers & Publiciteit
Pers & Publiciteit
Opvallende banner trekt aandacht op landbouwbeurs
Marktonderzoek als sterke basis voor je communicatiestrategie
Gebruikservaring melkveehouder in advertorial
Terug naar overzicht