Cookies Deze website maakt gebruik van functionele, analytische en tracking cookies. In ons cookiebeleid leest u hier meer over. Door op een link op deze website te klikken, stemt u in met het gebruik van cookies.

Ons werk

Samen met onze relaties hebben we de afgelopen jaren een keur aan communicatieprojecten en middelen gerealiseerd.
Een greep uit ons werk. 

Marketingconcept afstemmen op productlevenscyclus
Van non-users users maken: veehouders de voordelen laten ervaren

Hoe ontwikkel je de markt van een product dat in een volwassen fase van een productlevenscyclus zit? Voor farmaceutisch bedrijf Zoetis ontwikkelde AgriCommunicatie een marketingconcept voor de uierinjector OrbeSeal. Met één duidelijke propositie die aansluit bij een onder de stakeholders (melkveehouders en dierenartsen) belangrijke KPI. Het concept is mix van ambassadeur-, belevenis- en contentstrategie. Persoonlijk contact met dierenartsen, bijeenkomsten en een online begeleidingstool zijn gecombineerd met lead-nurturing en printmaterialen om de dierenarts in zijn rol van ambassadeur te versterken. Een inhoudelijk sterke story, waarin de dierenarts de centrale rol vervult en waarbij Zoetis faciliteert. Het resultaat: de marktpositie versterkt en het aantal tevreden gebruikers groeit.

Communicatiestrategie: ambassadeurstrategie, belevenisstrategie, contentstrategie
Specialisme: marketingcommunicatiestrategie, veterinaire communicatie

 

Sectoren & Expertises
sector rundvee
Rundvee
strategie
Strategie
creatief
Creatief concept
content
Content
public relations
Public relations
communicatiemanagement
Communicatie- management
Marketingconcept afstemmen op productlevenscyclus
Marketingconcept afstemmen op productlevenscyclus
Terug naar overzicht