Mega-Max van Volac Wilmar in het voetlicht
AgriCommunicatie ontwikkelde een beursevenement voor de Europese introductie van Mega-Max (pensbestendig vet) van Volac Wilmar tjidens EuroTier. Doelgroepen waren voerproducenten, distributeurs van voedingsingrediënten en gespecialiseerde journalisten, met focus op Noord-west Europa. Het evenement bestond onder andere uit een feestelijke onthulling van het nieuwe product, video en fotografie, uitnodiging van de pers, persberichten voor en na het evenement, e-mails naar de doelgroepen (meerdere landen, meerdere talen) voor en na het evenement, een brochure, online lancering van het product (website, social media) en communicatie management.
Deze 'rumour around the brand' resulteerde in meerdere perscontacten gedurende de beurs, een goed bezocht evenement, extra motivatie voor het team van Volac Wilmar en haar dealernetwerk en een aantal spontane leads.
Communicatiestrategie
Positioneringsstrategie, belevingsstrategie
Specialisme
PR, pers & publiciteit, online strategie, evenementen