Cookies Deze website maakt gebruik van functionele, analytische en tracking cookies. In ons cookiebeleid leest u hier meer over. Door op een link op deze website te klikken, stemt u in met het gebruik van cookies.

Ons werk

Samen met onze relaties hebben we de afgelopen jaren een keur aan communicatieprojecten en middelen gerealiseerd.
Een greep uit ons werk. 

Lancering nieuw product op EuroTier
Mega-Max van Volac Wilmar in het voetlicht

AgriCommunicatie ontwikkelde een beursevenement voor de Europese introductie van Mega-Max (pensbestendig vet) van Volac Wilmar tjidens EuroTier. Doelgroepen waren voerproducenten, distributeurs van voedingsingrediënten en gespecialiseerde journalisten, met focus op Noord-west Europa. Het evenement bestond onder andere uit een feestelijke onthulling van het nieuwe product, video en fotografie, uitnodiging van de pers, persberichten voor en na het evenement, e-mails naar de doelgroepen (meerdere landen, meerdere talen) voor en na het evenement, een brochure, online lancering van het product (website, social media) en communicatie management.
Deze 'rumour around the brand' resulteerde in meerdere perscontacten gedurende de beurs, een goed bezocht evenement, extra motivatie voor het team van Volac Wilmar en haar dealernetwerk en een aantal spontane leads.

Communicatiestrategie: Positioneringsstrategie, belevingsstrategie
Specialisme: PR, pers & publiciteit, online strategie, evenementen

 

Sectoren & Expertises
sector rundvee
Rundvee
sector agribusiness
Agribusiness
persbericht
Pers & Publiciteit
public relations
PR
socialmedia
Social media
evenementen
Evenementen
Lancering nieuw product op EuroTier
Lancering nieuw product op EuroTier
Lancering nieuw product op EuroTier
Terug naar overzicht