Akkerbouwers en telers gericht bereiken
De kracht van DM is er nog steeds één om niet te onderschatten. Zo blijkt uit het recente 'Agrarisch Communicatieonderzoek' van AgriDirect. Met een aantrekkelijke postale mailing komt je boodschap bij een gerichte doelgroep op het juiste moment onder de aandacht. Zo ontwierpen wij voor FMC een serie ansichtkaarten. De drukke periodes in de akkerbouw en groenteteelt zijn ook vaak hét moment voor de keuze van een gewasbeschermingsmiddel. In de periodes dat vakbladen net wat minder aandacht krijgen, kom je met een kaartmailing op het moment suprême toch in beeld. Eenvoudig, maar effectief. Wil meer weten over de mogelijkheden van een DM voor jouw product of dienst? AgriCommunicatie adviseert je graag, van creatief ontwerp tot en met verzending én opvolging. Ook kunnen wij zorgen voor een up-to-date adressenbestand waarmee je jouw agrarische doelgroep gericht bereikt.
Communicatiestrategie
Positioneringsstrategie, fanstrategie, ambassadeurstrategie, storytelling, contentstrategie
Specialisme
Marketingcommunicatie