Cookies Deze website maakt gebruik van functionele, analytische en tracking cookies. In ons cookiebeleid leest u hier meer over. Door op een link op deze website te klikken, stemt u in met het gebruik van cookies.

Ons werk

Samen met onze relaties hebben we de afgelopen jaren een keur aan communicatieprojecten en middelen gerealiseerd.
Een greep uit ons werk. 

Kaartmailing: eenvoudig maar nog steeds effectief
Akkerbouwers en telers gericht bereiken

De kracht van DM is er nog steeds één om niet te onderschatten. Zo blijkt uit het recente 'Agrarisch Communicatieonderzoek' van AgriDirect. Met een aantrekkelijke postale mailing komt je boodschap bij een gerichte doelgroep op het juiste moment onder de aandacht. Zo ontwierpen wij voor FMC een serie ansichtkaarten. De drukke periodes in de akkerbouw en groenteteelt zijn ook vaak hét moment voor de keuze van een gewasbeschermingsmiddel. In de periodes dat vakbladen net wat minder aandacht krijgen, kom je met een kaartmailing op het moment suprême toch in beeld. Eenvoudig, maar effectief. Wil meer weten over de mogelijkheden van een DM voor jouw product of dienst? AgriCommunicatie adviseert je graag, van creatief ontwerp tot en met verzending én opvolging. Ook kunnen wij zorgen voor een up-to-date adressenbestand waarmee je jouw agrarische doelgroep gericht bereikt.

Communicatiestrategie: positioneringsstrategie, fanstrategie, ambassadeurstrategie, storytelling, contentstrategie
Specialisme: marketingcommunicatie

 

Sectoren & Expertises
sector akkerbouw
Akkerbouw
sector groente-fruit-food
Groenten & Fruit
sector agribusiness
Agribusiness
strategie
Strategie
creatief
Creatief concept
content
Content
Kaartmailing: eenvoudig maar nog steeds effectief
Terug naar overzicht