In beeld komen bij melkveehouders met koopintentie
Een groot gedeelte van de aankoopbeslissingen start met een online zoekopdracht.
Het belang van vindbaar zijn is dus groot, maar dan? Van tevoren de beweegredenen van de doelgroep onderzoeken en doelen stellen is zeker zo belangrijk als de juiste zoekwoorden bepalen. Samen met Frans Evers, specialist in productierechten, gingen wij aan de slag om de vindbaarheid van zijn website te vergroten. De markt rond fosfaatrechten is een hot item en daarom kozen we ervoor om met een SEA-campagne de online vindbaarheid op korte termijn te vergroten. Daarnaast optimaliseerden wij de content op zijn website om via de organische weg een langdurig hogere positie te krijgen in zoekmachines. Door bestaande teksten te optimaliseren en met nieuwe content de specialisatie van onze opdrachtgever in woord en beeld vorm te geven.
Het resultaat: al na drie weken een hogere zoekmachine-ranking en een verdubbeling van het aantal websitebezoeken.
Communicatiestrategie
Positioneringsstrategie, contentstrategie
Specialisme
SEO en SEA