10-3-2017
Haiko Schreurs doet dit voorjaar bij AgriCommunicatie als onderdeel van zijn afstudeerstage onderzoek naar de inzet van online media binnen specifieke agrarische doelgroepen. Haiko studeert commerciële economie doet het onderzoek in nauwe samenwerking met een van onze relaties.
Online media, en vooral sociale media, zijn bij uitstek een podium voor meningen over producten en diensten. Ze bieden volop mogelijkheden om uw afnemers gebruikerservaringen te laten delen.
Conversie optimaliseren
De mening van een collega is, zeker in het agrarische ons-kent-ons landschap, voor veel mensen een betrouwbare informatiebron. Gebruikerservaringen, mits positief, dragen dan ook bij aan het optimaliseren van conversie van clicks naar klanten.
Google maakt selectief
Daarnaast oriënteren potentiële kopers zich door Google steeds selectiever. Mensen bepalen zelf wat en wanneer ze lezen. Deze veranderende mediaconsumptie vraagt om een meer interactieve, sociale benadering van uw kant. Biedt de afnemer het platform om over uw producten of diensten te communiceren.
Enthousiasmeren
Voor wie dat goed aanpakt bieden sociale media kansen om potentiële afnemers enthousiast te maken voor uw producten of diensten.
Bent u benieuwd hoe u uw online media interactiever maakt en uw afnemers uw producten promoten? Neem dan contact met ons op.