Cookies Deze website maakt gebruik van functionele, analytische en tracking cookies. In ons cookiebeleid leest u hier meer over. Door op een link op deze website te klikken, stemt u in met het gebruik van cookies.

Ons werk

Samen met onze relaties hebben we de afgelopen jaren een keur aan communicatieprojecten en middelen gerealiseerd.
Een greep uit ons werk. 

#Trotsopdeboer
Verbinding leggen met je omgeving via social media

Voor boeren zijn social media een prachtige tool om een verbinding te leggen met de maatschappij en hun verhaal aan een breed publiek te vertellen. Dat geldt in het speciaal voor de Caring Dairy melkveehouders van FrieslandCampina. ‘Ondernemen met de maatschappij’ is een van de speerpunten van het programma. Maar hoe breng je steeds iets nieuws? Wie wil je eigenlijk bereiken? En hoe laat je je bereik groeien? In een praktische workshop ging AgriCommunicatie met vijftien melkveehouders uit de Achterhoek aan de slag met hun eigen Social Media plan. Ieder met zijn eigen doelen. Zo wilde een zelfzuivelaar meer consumenten trekken naar haar winkel. Een ander wilde juist aan stadsbewoners verder weg laten zien hoe een jaar uit het leven van koe Anna eruit ziet. Geïnspireerd door elkaar en voorzien van praktische handvatten over schrijven, beeld en interactie keerden de deelnemers, actief of (nog) niet actief, met een eigen social media plan terug naar hun erf. Nu aan de slag.
Heeft u interesse in deze workshop voor bijvoorbeeld een studiemiddag of bijeenkomst? Marije vertelt u graag meer.

Communicatiestrategie: Fanstrategie, belevingsstrategie, storytelling, contentstrategie
Specialisme: Social Media

 

Sectoren & Expertises
sector rundvee
Rundvee
sector pluimvee
Pluimvee
sector varkens
Varkens
sector akkerbouw
Akkerbouw
sector groente-fruit-food
Groenten & Fruit
sector agribusiness
Agribusiness
public relations
PR
socialmedia
Social Media Strategie
evenementen
Evenementen
#trotsopdeboer
Terug naar overzicht