Publiciteit voor, tijdens en na de competitie
Alle deelnemende teams vullen samen de checklist in over het optimaal voorbereiden, winnen, conserveren en benutten van ruwvoer, gecombineerd met foto’s en video’s van de gras- en maisoogst. Een onafhankelijke jury beoordeelt de samenwerking en wijst de drie winnende teams aan. Naast een studiereis voor het hele team, ontvangen de winnaars een spandoek voor op de hakselaar of opraapwagen en een feestelijke taart. Als ambassadeur van goed ruwvoer delen de loonwerkers, voeradviseurs en melkveehouders hun aanpak in een foto- en videoreportage in aanloop naar het komende ruwvoerseizoen.
Bekijk video en artikel 5 aandachtspunten voor een goede graskuil
Jaarrond onder de aandacht
Toppers In Ruwvoer maakt melkveehouders, voeradviseurs en loonwerkers bewust van het belang van goede ruwvoerwinning én brengt Ecosyl jaarrond onder de aandacht. Een persbericht en de Social Media campagne zorgden voor reuring in de media en de studiereis leverde mooie publiciteit op in vakbladen. Toppers In Ruwvoer is een succesvol voorbeeld van hoe je ambassadeurs werft voor je merk en keert jaarlijks terug!
Communicatiestrategie
Positioneringsstrategie, Ambassadeursstrategie, Belevingsstrategie, Storytelling, Contentstrategie
Specialisme
Loyaliteitsconcept