Ons werk

Samen met onze relaties hebben we de afgelopen jaren een keur aan communicatieprojecten en middelen gerealiseerd.
Een greep uit ons werk. 

Opvallende DM-actie om afspraken te genereren
Inspelen op ondernemersbehoefte pluimveehouders

Een opvallende mailing, op het juiste moment verzonden, met een verhaal recht uit het hart, een duidelijke propositie en in combinatie met een goede opvolging: de ingrediënten voor een succesvolle direct mailing. AgriCommunicatie ontwikkelde voor De Hoop Mengvoeders een spraakmakende DM-actie met online-ondersteuning én training van de binnendienstmedewerkers. Zo lukte het hen om in korte tijd veel nieuwe afspraken te scoren.

Communicatiestrategie: brandactivatiestrategie

Specialisme: marketingcommunicatie

 

Sectoren & Expertises
sector pluimvee
Pluimvee
strategie
Strategie
creatief
Creatief concept
content
Content
Direct Mailing pluimveehouders
Begeleidende brief DM-actie
Nieuwsbrief Hart voor Pluimvee
Terug naar overzicht